Педагогічні працівники закладів загальної середньої освіти району здійснюють освітню діяльність, яка передбачає гнучкість у відборі та розподілі навчального матеріалу відповідно до потреб нової школи, проявляють творчу ініціативу у застосуванні методів і засобів навчання, враховують психолого-педагогічний розвиток та життєвий досвід вихованців. Одною з форм такої діяльності педагогів є впровадження на уроках елементів STEM-навчання. Серед них інтегровані уроки, які спрямовані на встановлення міжпредметних зв’язків між шкільними науками. Такі уроки сприяють формуванню в учнів цілісного, системного світогляду, актуалізації особистісного ставлення до питань, що розглядаються на уроці., чітко визначають мету і забезпечують різнобічний розгляд учнями певного об’єкта, поняття, явища, що вивчаються на різних предметах.
18 січня 2019 року на базі Красноградського НВК №3 проведено РМО вчителів математики.
Вчителі вчилися спрямовувати свою навчальну діяльність на реалізацію єдиної навчально-виховної мети, застосовуючи принцип STEM-освіти, сучасні технології, які допоможуть сформувати компетентності учнів якісно нового рівня, зокрема із застосуванням математичних знань і наукових понять; ознайомилися з досвідом учителів Красноградського НВК №3, які здійснюють освітній процес на засадах інтеграції.
На практичному занятті вчилися інтегрувати в освітній процес програмний матеріал з математики, інформатики та охорони здоров’я, створювати роздатковий матеріал, здійснювати управлінську діяльність у STEM-навчанні.
|