9 грудня 2011 року на базі
районного Центру позашкільної освіти в межах роботи освітнього округу «ІнТТал»
проведено тренінг «Створення власної
моделі професійного спілкування», в якому взяли участь 22 педагоги
Красноградського багатопрофільного ліцею та Красноградського районного Центру
позашкільної освіти, які є суб’єктами округу. Тренінг підготували і провели
практичні психологи закладів освіти Підручна
І.В., Нев’якіна Н.В.
Тренінгові вправи сприяли самовдосконаленню
педагогів, стимулювали їх прагнення до особистісного і професійного зростання, допомагали
вибрати оптимальний стиль педагогічного
спілкування, розвивали вміння планувати власні дії згідно поставленої мети, докладати
зусилля на шляху до її реалізації.
Працюючи в групах та
індивідуально, вчителі та керівники гуртків виробили алгоритм розподілу часу
при виконанні професійних обов’язків, працювали над визначенням власного стилю
викладання навчального матеріалу на уроках та гурткових заняттях, звернули
увагу на перешкоди, які заважають ефективному спілкуванню та професійному
зростанню. За результатами анкетування та вправ на самопізнання педагогам
рекомендовано обрати теми для самовдосконалення. Були опрацьовані методи
невербальної комунікації, надані пам’ятки про алгоритм впорядкування
професійної діяльності та закони розподілу часу.
Вчителі
та керівники гуртків прийшли до висновку, що у педагогічній діяльності
спілкування має функціональний і професійно значимий характер.
Створення педагогом
оптимальної моделі спілкування є підґрунтям
продуктивної діяльності всіх учасників
навчально – виховного процесу.
|