|  З  04 по 06 червня у Миколаївському обласному еколого-натуралістичному центрі  учнівської молоді  відбувся   фінальний етап Всеукраїнського юнацького фестивалю «В об'єктиві натураліста-2019», який був організований Національним еколого-натуралістичним центром учнівської молоді за темою «Моя мала Батьківщина». Проводився  фестиваль з метою формування громадської позиції, сприйняття  сучасних екологічних проблем, свідомого розуміння процесів, що відбуваються у природі  у результаті антропогенної дії.  У фестивалі взяли участь  команди з 18 областей України.  Харківську область представляла команда Красноградського районного центру дитячої та юнацької творчості, яка стала переможцем обласного етапу у  складі: Бугаєнко Павло, Лабковський Микола та Бондаренко Руслан. Керівник - заступник директора РЦЮТ – Меднікова Л.П.  Програма  фестивалю  передбачала проведення майстер-класу з фотографування  та виконання завдань бліц-конкурсу з  фотографування промислових зон та унікальних ландшафтних куточків Миколаївщини: Актово-Петропавлівського  каньйону національного  природного парку «Бузький гард».
  Особливе  враження отримали учасники фестивалю від відвідування  Южно-Української атомної електростанції – це єдиний в Україні   енергетичний комплекс  з використанням  базових ядерних  та маневрених  гідроакумулюючих потужностей, який розташований  на півночі Миколаївської області. Енергетичним комплексом  на Південному Бузі виробляється 20% електроенергії всіх атомних електростанцій України. За оцінками міжнародних контролюючих організацій, рівень надійності енергоблоків  Южно-Української АЕС відповідає європейським вимогам безпеки.
 Учасники відвідали Миколаївський музей суднобудування та флоту.  Вихованці Красноградського РЦДЮТ отримали  Грамоти за І місце у номінації «Кращий відеофільм», Бондаренко Руслан посів І місце у Бліц-конкурсі, керівник команди - Меднікова Л.П. нагороджена грамотою Міністерства освіти і науки України, Національного еколого-натуралістичного центру за роботу з учнівською молоддю щодо вирішення екологічних та природоохоронних проблем, формування екологічної свідомості, дбайливого ставлення до природи.             |