Субота, 27.04.2024

Відділ освіти Красноградської міської ради Харківської області

Меню сайту
Статистика

Онлайн всього: 1
Гостей: 1
Користувачів: 0
Форма входу

www.portal.rada.gov.ua

www.president.gov.ua

www.kmu.gov.ua

www.mon.gov.ua

http://dniokh.gov.ua

Педпреса

Портал Академії

Регіональний центр зайнятості

http://osvita.ua/

http://krasnogradrda.gov.ua/

http://krasnograd-rada.gov.ua/

http://krrada.kh.ua/

На виконання Державної соціальної програми забезпечення рівних прав та можливостей жінок і чоловіків, Концепції комунікації у сфері гендерної рівності до 20205 року, в межах проекту «Центр гендерної культури як платформа для розширення прав та можливостей жінок і молоді» за підтримки Європейського Союзу у січні-лютому учні старших класів Красноградського ліцею №5 взяли участь у фестивалі “Рівність в науці очима дітей”, який проводив обласний Центр гендерної культури. Читати далі

 

 

 

 

 

 


12 лютого  2020 року у Красноградському ЗЗСО №1 відбулася методична нарада працівників психологічної служби закладів освіти Красноградського району на тему: Організація діяльності психологічної служби в умовах НУШ з метою формування професійних компетенцій фахівців.

В ході роботи були розглянуті питання:

  1. Про результати ІІ етапу Всеукраїнського конкурсу авторських програм практичних психологів і соціальних педагогів “Нові технології у новій школі”.

2. Актуальні  завдання розвитку психологічної служби Харківської області.

Нормативні документи фахівця психологічної служби.

Закон України “Про освіту”.

3. Лист Міністерства освіти і науки України від 05.02.2020 № 6/144-20 «Щодо запобігання поширенню тютюнокуріння, наркоманії та вживання алкогольних напоїв серед здобувачів освіти»

За результатами обговорення прийнято рішення активізувати просвітницьку роботу щодо формування здорового способу життя та створення безпечного освітнього середовища у закладах освіти.

 


На виконання рекомендацій Центру Практичної психології, соціальної роботи та здорового способу життя КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти» 03.01.2020 у Красноградському закладі загальної середньої освіти №1 ім. Копиленка відбулася нарада працівників психологічної служби закладів освіти.

Були розглянуті питання про:

- виконання Закону України «Про освіту» (ст.76 п.1) «Психологічна служба та соціально-педагогічний патронаж у системі освіти», здійснення психологічного забезпечення освітнього процесу в закладах освіти відповідно до Положення про психологічну службу в системі освіти України, затвердженого наказом Міністерства освіти і науки України № 509 від 22.05.2018 року (далі – Положення), листом Міністерства освіти і науки України від 24.07.2019 №1/9-477 «Про типову документацію працівників психологічної служби у системі освіти України»;

- проведення Всеукраїнського тижня з протидії булінгу на виконання листа Міністерства освіти і науки України від 10.09.2019 № 1/9-570 «Щодо проведення Всеукраїнського тижня з протидії булінгу» (16.09 – 20.09.2019);

- проведення у закладах освіти уроків "Стоп булінг!" з 16 по 20 вересня 2019 року;

- проведення  моніторингу наркотичної та алкогольної ситуації в Україні на виконання постанови Кабінету Міністрів України від 10.07.2019 № 689;

- інформаційні матеріали щодо створення у 2019/2020 навчальному році безпечного освітнього середовища, формування у дітей та учнівської молоді ціннісних життєвих навичок;

- розміщення у приміщеннях закладів освіти та на офіційному сайті інформації щодо номерів телефонів «гарячих ліній», що надають інформаційну та консультативну допомогу з питань булінгу, торгівлі людьми, домашнього насильства та насильства за ознакою статі з метою забезпечення гендерної рівності, демографічного розвитку, запобігання насильству в сім'ї та протидії торгівлі людьми

 


Науково-практичний семінар «Репродуктивне здоров’я – невід’ємна складова здоров’я нації та умова сталого розвитку суспільства» для педагогічних працівників закладів загальної середньої освіти відбувся 19.11.2019.

У виїзному засіданні взяли участь 20 вчителів основ здоров’я та працівників психологічної служби у м. Харків, вул. Алчевських, 47, Центр репродуктивного здоров‘я.

 

 


12.11.2019 у Красноградському багатопрофільному ліцеї відбувся Комунікаційний майданчик на тему: «Співпраця на засадах партнерства. Цікаві батьківські збори» під час якого практичні психологи Тимченко О.І. (педагог-майстер Петрівського НВК), Нев’якіна Н.В. (педагог-фахівець Красноградського районного центру позашкільної освіти) та Гелета Ж.Є. (Красноградський дошкільний заклад №17) і Лабковська О.І. (Красноградський Центр дитячої та юнацької творчості) поділилися наробками з досвіду роботи у формі презентацій надали колегам-початківцям матеріали щодо  організації взаємодії практичного психолога з батьками у дошкільному підрозділі та застосування інтерактивних методів взаємодії педагогів і батьків. Інформаційний блок

 


27.02.2018 року відбулося засідання педагогічної майстерні працівників психологічної служби закладів освіти, який провела практичний психолог Красноградського закладу загальної середньої освіти І-ІІІ ступенів №1 ім. Копиленка Попова Ольга Леонідівна на тему «Професійне становлення практичних психологів. Розвиток особистісних і професійних ресурсів».

По завершенню роботи творчої групи відбулася нарада психологічної служби з питань впровадження соціальних проектів у роботі практичного психолога, стану профілактики злочинності та правопорушень в учнівському середовищі та застосування нових технологій в роботі практичного психолога та соціального педагога

 

 


З метою забезпечення взаємодії психологічної служби із закладами, які не охоплені психологічним супроводом, 24.05.2016 пройшло спільне з педагогами засідання на базі Хрестищенської ЗОШ І-ІІІ ступенів на тему: «Формування здоров’язберігаючого простору. Зміцнення та збереження здоров’я учнів в умовах сучасного навчального закладу».

Завданням якого було сприяння підвищенню рівня компетентності та педагогічної майстерності вчителів у роботі щодо зміцнення і збереження здоров’я учнів. Психологи Киричок С.І. (ДНЗ № 5) та  Зозуля Т.В. (Миколо-Комишуватський НВК) провели практикум для педагогів «Взаємодія педагогічного колективу з психологічною службою у  формуванні здоров’язберігаючого простору.

Використання  здоров’язберігаючих технологій» та майтер-клас з виготовлення ляльки-мотанки. Читати далі

 


Участь у Міжнародному фестивалі дитячо-молодіжної творчості «Литовська феєрія»

Молодіжний рух «Молодь за здоровий спосіб життя» зародився на Красноградщині близько 10 років тому.

Результатом роботи педагогів та психологів з учнями щодо формування навичок збереження здоров’я було спочатку проведення районного зльоту підлітків-інструкторів програми «Рівний-рівному» серед кількох навчальних закладів.

Згодом до участі  залучалося все більше учасників впровадження превентивних програм «Сприяння просвітницькій роботі «рівний-рівному» серед молоді України щодо здорового способу життя», «Захисти себе від ВІЛ», «Дорослішай на здоров’я» та «Сімейні цінності», якими охоплено у поточному році 442 учня 8-11 класів 20 загальноосвітніх навчальних закладів району. Впровадження здійснюють 35 тренерів – це вчителі основ здоров’я та практичні психологи. Читати далі


На виконання листа Міністерства освіти і науки молоді та спорту України від 03.07.2012 №14.1/12-Г-156 про впровадження навчальної програми «Сімейні цінності» для учнів 8-9 класу, схваленої для використання у загальноосвітніх навчальних закладах науково-методичною комісією з проблем виховання дітей та учнівської молоді Науково-методичної ради з питань освіти Міністерства освіти і науки, молоді та спорту України, з метою підвищення кваліфікації педагогічних працівників, які викладатимуть факультатив у 2015/2016 навчальному році.

24.09.2015 року на базі Красноградського районного Центру дитячої та юнацької творчості відбувся навчальний спецкурс за програмою «Сімейні цінності», який провела  Волкова Ірина Василівна - старший викладач кафедри виховання і розвитку особистості КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». У спецкурсі взяли участь 28 вчителів та практичних психологів навчальних закладів Красноградського району.

З них у поточному навчальному році даний проект впроваджують у 15 загальноосвітніх навчальних закладах. Охоплено 275 учнів 8-9 класу.

Програма “Сімейні цінності” розроблена у відповідь на актуальну потребу сучасної молодої людини готувати себе до створення сім’ї як основи її активної, творчої та самодостатньої життєдіяльності, осередку взаємин, який ґрунтується на засадах культурних норм і цінностей.

Зміст програми “Сімейні цінності” представлений у варіантах з кількістю 9, 17, 35 та 70 годин. Реалізується програма курсу за рахунок годин варіативної складової навчальних планів загальноосвітньої школи. Головною метою реалізації програми курсу “Сімейні цінності” є підготовка учнів 8 – 9 класів до майбутнього подружнього життя та виконання батьківських функцій.

Сім’я, джерелом створення та розвитку якої є любов, має бути щасливою. У цьому контексті у зміст словосполучення “має бути щасливою” закладено розуміння подружжям того, що щаслива, гармонійна, згуртована сім’я, здорова морально-психологічна атмосфера в ній не виникають самі по собі. Її нескінченно творить родина, її плекає й охороняє держава, вона не байдужа суспільству. Щаслива сім’я – це напружена й наполеглива щоденна праця її членів. Цій праці треба вчитися. Потрібно розуміти, усвідомлювати та вправлятися у відповідних діях, учинках і ставленнях на основі любові до себе та своїх найближчих.

Усвідомлення значущості сім’ї як соціального інституту життєдіяльності людини, системи цінностей її творення, функціонування і розвитку та стурбованість щодо рівня готовності молодого покоління до майбутнього сімейного життя на основі традиційних для України сімейних цінностей, родинних традицій і звичаїв, подружніх і батьківсько-дитячих взаємин спонукали групу науковців за ґрунтовної підтримки Міжнародної громадської організації “Рада сімей України” на чолі з Притом Віктором Івановичем до створення комплексу навчальних програм “Сімейні цінності” (9, 17, 35, 70 годин). Авторський колектив пропонованого програмно-методичного комплексу “Сімейні цінності” для учнів старших класів покладають надію, що згодом він має стати системоутворювальною основою цілісної системи сімейного виховання дітей та учнівської молоді в Україні, її підсумковим та узагальнюючим етапом перед початком самостійної життєдіяльності зростаючої особистості. Мета програми – підготовка старшокласників до майбутнього сімейного життя на основі традиційних для України сімейних цінностей, родинних традицій і звичаїв, подружніх і батьківсько-дитячих взаємин.

Мета реалізується через виконання таких завдань: 

– усвідомлення юнаками і дівчатами традиційних для українського народу сімейних цінностей як моральної основи життєдіяльності кожної сучасної людини;

– оволодіння учнями знаннями щодо створення та розвитку щасливої сім’ї, джерелом якої є любов;

– поглиблення уявлень старшокласників про специфіку подружніх, родинних і дитячо-батьківських взаємин;

– формування звички і потреби використовувати в повсякденному житті стильові характеристики чоловічої і жіночої поведінки;

– розвиток у старшокласників ціннісного ставлення до майбутньої власної сім’ї, її створення, розвитку та процвітання на основі любові, поваги та згуртованості;

– актуалізація потреби в самовдосконаленні й розвитку особистісних якостей, необхідних для майбутнього сімейного життя. 


20 травня 2015 року у приміщенні КЗ «Харківський обласний Палац дитячої та юнацької творчості» відбувся фінал ІІ (регіонального) етапу VІІІ-го Всеукраїнського фестивалю-конкурсу «Молодь обирає здоров’я» в Харківській області для загальноосвітніх та позашкільних навчальних закладів.

Організатори фестивалю-конкурсу: Департамент науки і освіти Харківської обласної державної адміністрації, КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти».

У конкурсі літературно-музично-спортивних міні-композицій взяла участь команда «Сила» Красноградського навчально-виховного  комплексу №3, яка за рішенням журі визначено І місце серед 22 команд учнів загальноосвітніх навчальних закладів Харківської області.

У конкурсі плакатів ІІ місце посів Микитинець Євгеній, учень Красноградського навчально-виховного комплексу № 3.


Внаслідок складної соціально-політичної ситуації в країні розповсюдилися серед школярів та інших учасників навчально-виховного процесу такі психологічні проблеми, як гострі емоційні розлади, реактивні стани, переживання  втрати близьких, дезорієнтація та панічні напади.

Враховуючи викладене, з метою посилити роботу щодо організації проведення індивідуальної і групової психологічної допомоги учням, педагогічним працівникам та батькам, які її потребують, методичним центром відділу освіти організовано навчання для тих, хто безпосередньо працює з постраждалими.

Протягом лютого-квітня 2015 року Нуреєвою Оленою Станіславівною, яка є  тренером за Програмою «Навички кризового консультування та розвиток психосоціальної стійкості до стресу у дітей» з проблеми  соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми, які мають високий рівень стресу внаслідок військового конфлікту в Україні, проведено навчальні семінари, надано психологічну і професійну супервізію, забезпечено методичними матеріалами працівників психологічної служби Красноградського району.

На базі Красноградського районного центру позашкільної освіти 05.04.2015 відбулося останнє заняття  навчального тренінгу у якому взяли участь 14 практичних психологів та соціальний педагог навчальних закладів району  та отримали сертифікат учасника.

У ході роботи з метою  забезпечення розвитку професійної компетентності працівників психологічної служби та підготовки їх до здійснення психологічного супроводу та соціально-педагогічного патронажу дітей та їхніх родин, що постраждали внаслідок кризи, зменшення соціально-психологічних наслідків психічної травми, забезпечення сталого доступу до отримання психологічної допомоги були реалізовані наступні завдання:

  • підвищити знання та вдосконалити навички практичних психологів і соціальних педагогів, які безпосередньо працюють із дітьми та родинами, що постраждали внаслідок бойових дій та переселення;
  • підвищити обізнаність педагогічних працівників, батьків і дітей щодо розпізнання ознак психологічного стресу і травми, отриманих внаслідок переселення або споглядання насильства, та відповідного реагування;
  • вивчення кількісних та якісних даних щодо негативного впливу психологічної травми на дітей та їхні родини; вивчення наявних сімейних ресурсів для подолання цих наслідків та ефективності психосоціальної допомоги постраждалим дітям та родинам в наслідок військового конфлікту.

31.03.2015 відбулося засідання методичного об’єднання працівників психологічної служби за темою «Формування психолого-педагогічної культури батьків» у формі методичної студії. Метою заходу було: актуалізувати напрями діяльності психологічної служби у формуванні психологічної культури батьків, розкрити психологічні аспекти роботи з батьками та окреслити шляхи впровадження сучасних форм налагодження конструктивної взаємодії з метою підвищення якості психологічного супроводу.

Завдання роботи студії:

1. Визначити основні напрями роботи працівників психологічної служби щодо формування психолого-педагогічної культури батьків в сучасному освітньому середовищі.

2. Теоретично обґрунтувати актуальність застосування сучасних форм налагодження конструктивної взаємодії з батьками з метою оптимізації стосунків.

3. Визначити шляхи і засоби підвищення ефективності психологічного супроводу роботи з батьками на основі використання психолого-соціологічних технологій.

4. Надати науково-методичну допомогу щодо запровадження системи психологічного супроводу як одного з напрямків роботи практичного психолога, соціального педагога.

У різному були розглянуті наступні питання:

1. Проаналізовано результати участі працівників психологічної служби в XXII обласній виставці-презентації педагогічних ідей та технологій.

3. Ознайомлено учасників з презентацією за напрямами «Психологічна служба» та «Інклюзивна освіта», які отримали дипломи І ступеня в обласній виставці-презентації педагогічних ідей і технологій.

4. Опрацювано зміст і форми діяльності районного методичного об’єднання працівників психологічної служби у період конфлікту та постконфлікту в Україні.

5.  Визначено особливості психологічного супроводу просвітницько-профілактичних програм у 2014/2015 навчальному році.


У місті Харкові на базі Комунального закладу «Харківський центр дослідницько-експериментальної діяльності «Будинок вчителя» відбувся Х ювілейний зліт підлітків-інструкторів, педагогів-тренерів Програми «Рівний-рівному» у якому взяла участь команда учнів Красноградського НВК №3, учасників впровадження Програми у Красноградському районі, керівник команди - Волошко Ліна Володимирівна, педагог організатор навчального закладу Виступ команди на тему: «Наш вибір – здоров‘я» був спрямований на утвердження і пропаганду здорового способу життя та запобігання негативним проявам у шкільному середовищі.

У роботі зльоту взяли участь районний координатор впровадження Програми Матвійчук В.Є. – методист відділу освіти та практичні психологи-тренери Тимченко О.І. (Петрівський НВК), Клокова Т.О. (Красноградський НВК №3). В рамках зльоту були представлені кращі досвіди роботи за Програмою педагогів-тренерів з усіх районів Харківської області. 

Підлітки команди «Сила» Красноградського НВК №3 за кращий виступ були нагороджені та отримали Свідоцтво учасника Х Харківського обласного зльоту і футболки з написом - «Твоє ставлення – має значення» від Всеукраїнської благодійної асоціації «Рівний-рівному»


23.03.2015  року практичний психолог Красноградської гімназії «Гранд» - Швидка Інна Іванівна та вчитель основ здоров’я Красноградського НВК №2 - Козюпа Наталія Миколаївна взяли участь у інтерактивному спілкуванні тимчасового творчого колективу з підготовки програми факультативного курсу «Підготовка молоді до подружнього життя» за темою «Мистецтво спілкування і вирішення конфліктів у подружній парі», проведеному Центром практичної психології спільно з центром формування здорового способу життя.

Учасники ТТК обговорили попередні результати складання орієнтовних конспектів факультативних занять для учнів та опрацювали матеріали для відстеження результатів проведеної роботи.

 

 


19.03.2015 року практичні психологи Кірочок Сніжана Іванівна (ДНЗ №5) та Гелета Жанна Євгенівна (ДНЗ №17) взяли участь у постійно діючому семінарі-практикумі для практичних психологів дошкільних навчальних закладів освіти за темою: «Психологічний супровід виховання всебічно розвиненої, психічно здорової особистості дитини», який проведено Центром практичної психології та соціальної роботи КВНЗ Харківська академія неперервної освіти. Під час роботи учасники визначили пріоритетні завдання, розглянули особливості взаємозв’язку стилів батьківського виховання із розвитком емоційної сфери дітей старшого дошкільного віку, окреслили проблемні питання щодо ролі співпраці працівників ДНЗ із сім’єю.

 

 

 


01.02. 2015 року на базі Красноградського районного Центру позашкільної освіти відбувся навчально-тематичний семінар «Кризове консультування» для працівників психологічної служби навчальних закладів району. У якому взяли участь 16 практичних психологів.  Детальна інформація про семінар


У рамках проекту "Гуманітарна допомога для внутрішньо переміщених осіб та громад, які зазнали наслідків конфлікту у Східній Україні" 04 грудня відбувся семінар-тренінг для фахівців психологічної служби. "Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період. Можливості отримання допомоги у період конфлікту в Україні". Тренінг провів НосенкоВ.В., завідувач Центру практичної психології і соціальної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». У тренінгу взяли участь 13 фахівців психологічної служби навчальних закладів району та 2 спеціаліста із Зачепилівського і Кегичівського районів.

Під час семінару-тренінгу були розглянуті питання щодо здійснення соціально-педагогічної та психологічної роботи з дітьми в період переживання соціально-політичних конфліктних та постконфліктних ситуацій. Окрему увагу також приділено роботі з педагогічними працівниками та батьками.

Для практичної роботи психологів були надані методичні посібники з актуальних питань організації психологічного супроводу та алгоритм соціально-педагогічної роботи у зв’язку із соціально-політичною ситуацією в Україні щодо актуальних напрямів та змісту діяльності у сучасних умовах.

Надані рекомендації з питань діагностики наслідків впливу екстремальних умов на особистість дитини та організації психологічної роботи з дітьми, які мають психологічні наслідки для здоров’я в умовах перебування в травмуючих ситуаціях.

В ході тренінгу фахівці мали змогу виробити методичні рекомендації з формування навичок безпечної поведінки в дітей в умовах суспільної кризи та збройного конфлікту в країні. Окрему увагу приділено можливостям отримання необхідної гуманітарної, психологічної, соціальної та правової допомоги дітям та їхнім сім’ям, зокрема з числа внутрішньо переміщених осіб.


04 грудня 2014 у Красноградському районі у рамках проекту "Гуманітарна допомога для внутрішньо переміщених осіб та громад, які зазнали наслідків конфлікту у Східній Україні" відбувся семінар-тренінг для фахівців психологічної служби. "Соціально-педагогічна та психологічна робота з дітьми у конфліктний та постконфліктний період. Можливості отримання допомоги у період конфлікту в Україні". Тренінг провів НосенкоВ.В., завідувач Центру практичної психології і соціальної роботи КВНЗ «Харківська академія неперервної освіти». У тренінгу взяли участь 13 фахівців психологічної служби навчальних закладів району та 2 спеціаліста із Зачепилівського і Кегичівського районів.

 

 

 


11 листопада 2014 року у Красноградській ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. Копиленка відбулося засідання районного методичного об’єднання психологічної служби навчальних закладів Красноградського району на тему: Психолого-педагогічний супровід учнів, які потребують підвищеної уваги.

З метою ознайомити психологів з системою психолого-педагогічного супроводу дітей, які потребують підвищеної уваги були розглянуті актуальні питання:

1. Про категорії учнів, які потребують підвищеної психолого-педагогічної уваги.

2. Про проблеми, які виникають під час роботи з такими дітьми.

3. Про шляхи підвищення якості роботи з різними категоріями дітей.

4. Про використання методик корекційної роботи з дітьми.

У теоретичному блоці виступили з презентацією з досвіду роботи:

- психолог вечірньої школи Петрікіна Ю.В. «Профілактика злочинності та правопорушень серед учнів. Робота з учнями, які мають прояви делінквентної та адиктивної поведінки».

- психолог РЦПО Нев’якина Н.В.  «Робота з учнями, що мають ознаки емоційних розладів, схильні до аутоагресивної, самоушкоджуючої або суїцідальної поведінки».

- психолог багатопрофільного ліцею Підручна І.В. «Особливості  психолого-педагогічного супроводу дітей-біженців і дітей, яких визнано особами, які потребують додаткового захисту».

- психолог Петрівського НВК Тимченко О.І. «Психолого-педагогічний супровід невстигаючих учнів, схильних до пропусків занять».

У інформаційному блоці методист районного методичного центру Матвийчук В.Є., яка ознайомила учасників з методичними рекомендаціями з питань організації профілактики торгівлі людьми, попередження наркоманії та злочинності в учнівському середовищі.

У практичному блоці засідання психолог Красноградської ЗОШ І-ІІІ ступенів №1 ім. Копиленка Попова О.Л. провела тренінгове заняття з учнями 11 класу на тему: «Шлях, який обираєш ти».

   
Пошук

https://sadik.kh.ua/

https://sqe.gov.ua

https://data.gov.ua/organization/ministerstvo-osvity-i-nauky-ukrayiny?page=1

http://nus.org.ua

https://legalaid.gov.ua

https://www.unicef.org/ukraine/uk

http://la-strada.org.ua

Національна дитяча гаряча лінія
Календар
«  Квітень 2024  »
ПнВтСрЧтПтСбНд
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930
Архів записів
Красноград 2024